Home Onze school Inschrijvingen

Inschrijvingen

Hoe inschrijven in 1A en 1B?

Aanmeldingsperiode 1A en 1B (voorrangsgroepen):
vanaf maandag 10/02/2020 (9.30u) tot en met vrijdag  21/02/2020 (17 uur) kunnen ouders hun zoon of dochter inschrijven voor 1A of 1B in de school waar een van de ouders werkt of waar een broer of zus is ingeschreven. Inschrijven kan via het Meld Je Aan-systeem.  https://meldjeaan.antwerpen.be/
(Let op: uw kind is dan enkel aangemeld maar nog niet ingeschreven.)

Aanmeldingsperiode 1A en 1B (overige leerlingen):
vanaf maandag 16/03/2020 (9.30u) tot en met vrijdag  03/04/2020 (17 uur) kan iedereen zijn zoon of dochter inschrijven voor 1A of 1B via het Meld Je Aan-systeem.  https://meldjeaan.antwerpen.be/
(Let op: uw kind is dan enkel aangemeld maar nog niet ingeschreven.)

Bekendmaking van de resultaten aanmeldingssysteem: woensdag 06/05/2020
Inschrijven van kinderen met een toekenning: van 09/05/2020 t.e.m. 03/06/2020

Op zaterdag 09/05/2020 kan u tussen 10u en 13u zonder afspraak op de school terecht om uw inschrijving te bevestigen.
Vergeet zeker niet om uw ticket en identiteitskaart mee te brengen die dag. 

Start vrije inschrijvingsperiode: maandag 11/05/2020 (Dit betekent: heeft een school na toekenningen nog vrije plaatsen, dan kan zij vanaf 11/05/2020 meteen ook niet aangemelde leerlingen voor die plekken inschrijven.)

Inschrijving 2de t.e.m. 7de jaar: vanaf maandag 20/04/2020 na telefonische afspraak.

Inschrijven?

Tijdens de schoolvakantie 2020 kan u (zonder afspraak) inschrijven op volgende dagen:

woensdag 1 juli van 13u00 tot 17u00
Donderdag 2 juli van 10u00 tot 19u00
Vrijdag 3 juli van 10u00 tot 17u00
Zaterdag 4 juli van 10u00 tot 13u00

Dinsdag 25 augustus van 10u00 tot 17u00
Woensdag 26 augustus van 10u00 tot 17u00
Donderdag 27 augustus van 10u00 tot 19u00
Vrijdag 28 augustus van 10u00 tot 17u00
Zaterdag 29 augustus van 10u00 tot 13u00
Maandag 31 augustus van 10u00 tot 17u00

Op andere momenten kan u enkel inschrijven na afspraak.

Een afspraak maken?

Intakegesprekken gaan door op schooldagen tussen 8.30u en 16.30u na afspraak.

Een afspraak regelen kan:

  • Telefonisch bij mevr. Hendrickx op het nummer 03/644.29.30
  • Via e-mail naar kathleen.hendrickx@stellamarismerksem.be

Let op:

  • Bij de inschrijving is altijd ten minste één van de ouders aanwezig, tenzij je 18+ bent.
  • Iedere inschrijving eindigt met ondertekening van het inschrijvingsformulier. Bij de inschrijving aanvaard je de bepalingen in het schoolreglement. Bovendien verbind je je er toe een voorschot te betalen van € 150,00.

Welke documenten heb je nodig?

  • Je identiteitskaart met rijksregisternummer
  • Je rapport van het voorbije schooljaar
  • Een attest (of getuigschrift) van het voorgaande schooljaar met de eindbeslissing:
    Indien je een B- of C-attest hebt behaald, breng je ook je attest van het laatste geslaagde schooljaar mee.